Postponed Main Event 3/24 | Verschobener Haupt Event vom 24.3.

EM LyraaEM Lyraa Posts: 173Event Moderator
edited April 2019 in Drachenfels

Dear Drachenfelsians, 

I must apologise to you for yesterday's cancelled event.

I was cheerfully preparing for the event, the moongates were already set, when suddenly, as if thrown at me, nausea and at the same time extreme dizziness seized me. I could no longer sit and walk alone.

That was about 8:15pm, from then on it was about six hours of excitement, the short variant: I was referred by the 24-hour doctor by ambulance to the hospital/emergency (suspected stroke or equilibrium disorder).

Fortunately, it seemed to be the second.

Now I have to recover at home for a few days, the shock is still deep in my bones. Towards the end of the week I can give you a new date for the event. The friday event, the well on 3/29, will also be canceled.

PS: My husband tried to inform you about this in the General Chat last night, but he probably got the wrong channel (today in the morning, after all the scare, he said to me: „My EVE-Online Skills don't seem to be enough for UO!“).

Until soon!

EM Lyraa

***

Liebe Drachenfelser,

ich muss mich bei euch entschuldigen für den gestrigen ausgefallenen Event.

Ich war fröhlich am vorbereiten für den Event, die Mondtore waren schon gestellt, als mich plötzlich, wie angeworfen, Übelkeit und gleichzeitiger extremer Schwindel erfasste. Ich konnte nicht mehr sitzen und alleine gehen.

Das war ungefähr um 20:15 Uhr, von da an waren es rund sechs Stunden Aufregung, die kurze Variante: ich wurde vom 24-Stunden Arzt eingewiesen, mittels Ambulanz, und in den Spital/Notfall gefahren (Verdacht auf Hirnschlag oder Gleichgewichtsstörungen).

Glücklicherweise schien es Zweiteres zu sein.

Nun muss ich mich erst einmal ein paar Tage zuhause erholen, der Schock sitzt mir noch ziemlich tief in den Knochen. Gegen Ende Woche kann ich euch ein neues Datum für den Event nennen. Der Freitagsevent wird ebenfalls abgesagt, die Quelle am 29.3.

PS: Mein Ehemann versuchte gestern Abend, euch über den General Chat zu informieren, aber er erwischte wohl den falschen Kanal (heute Morgen, nach all dem Schrecken, sagte er zu mir: „Meine EVE-Online Skills reichen für UO scheinbar nicht aus!“)

Auf bald!

EM Lyraa

··· EM Lyraa, Drachenfels
··· NEW! https://mstdn.games/@emlyraa
··· Follow me on Mastodon! | Folgt mir auf Mastodon! (no annoying ads, no login necessary, to read/view postings)
··· UO EM Drachenfels - Facebook


Sign In or Register to comment.